Cats & Dogs: The Revenge of Kitty Galore
In the age-old battle between felines and canines, one rogue kitty is stepping up the fight. Kitty Galore, former operative for MEOWS, is executing a diabolical plan against her sworn enemies, the dogs, as well as her cat comrades. In order to save themselves and their humans, both species must unite in an unprecedented alliance to stop Kitty Galore from making the world her scratching post.