Mom Steals Our Boyfriends
Amadora is a 40-year-old widow and mother of three -- Julio, Luisa Rosa, and Cristina, -- but their suitors are always enthusiastic about their mother. Casimiro, a shy suitor of Luisa Rosa, attempts to win her love.