Oasis Knebworth 1996
Directed by Jake Scott from concert and never before seen footage and interviews, the documentary ‘Oasis Knebworth 1996’, celebrates one of the most important concert events of the 90s. Featuring a setlist including Champagne Supernova, Wonderwall and Don’t Look Back In Anger, the Knebworth concerts were both the pinnacle of the band’s success and the landmark gathering for a generation.