The Flintstones in Viva Rock Vegas
Fred Flintstone, the boy from the wrong side of the rocks, courts the beautiful, young heiress Wilma Slaghoople. Along with best friend Barney Rubble, and his future fiancée Betty, Fred and Wilma head off for a romantic weekend in Rock Vegas, the hottest rock resort on the continent.