Doggyworld
Ciro is a country dog, a free spirit who arrives in the big city following Sofia, a cheerful 8-year-old girl who loves animals and adopts him as a pet. Ciro never thought such a thing could happen and, frankly, he loves it! And so, Ciro arrives for the first time in the big city: an impressing and incomprehensible world full of new things such as streets, subways, traffic lights, large buildings, and new customs, all completely new and unknown to him. There he will meet Vainilla and Fabio, two dogs who will be his friends and adventure mates, to make this city his own Dog World.