A TV show anchor vanishes in 1995 under mysterious circumstances, but the biggest leads in decades could mean finally solving the chilling cold case.
Stolen From the Spotlight
A beloved TV news anchor vanishes and suspicion turns to a brand-new person of interest.
A cadaver dog search for Jodi unfolds as a serial killer becomes a new person of interest.