Ice Age: Scrat Tales
Scrat experiences the ups and downs of fatherhood as he and the mischievous Baby Scrat bond with each other and battle for ownership of the highly treasured acorn.
Scrat shows Baby Scrat how to plant the acorn, but Scrat is really the one being taught a lesson.
Scrat and Baby Scrat are on opposite sides of a log held up by a single branch due to a dodo bird.
The Acorn goes flying off a cliff, and with it seemingly gone forever Scrat and Baby Scrat could live in harmony.