Meet Spidey and His Amazing Friends
Our favorite web-slinger is great at working solo, but Spidey is about to discover that when he’s got some super-hero friends by his side, he can fight supervillains and rescue anyone in trouble even better. Meet the good guys and gals that help Spidey save the day!
Spidey calls upon Ghost-Spider to help track down a little girl's missing scooter.
Spidey runs out of webs while fighting Green Goblin and calls upon his spider-bot friend, TRACE-E.