Mira, Royal Detective
As the newly appointed royal detective to the Indian-inspired land of Jalpur, the brave and resourceful Mira travels throughout the kingdom helping royals and townspeople alike!
The Case of the Royal Scarf / The Case of the Missing Bicycle
When the special scarf Priya designed for the Queen goes missing, it's up to Mira to help find it! Mira juggles babysitting her cousin and searching for a missing bike.
Mikku and Chikku go under cover as puppets so they can help Mira catch a pickpocket; when a new kid in town is blamed for stealing an earring, Mira must figure out if he's guilty.
Mira must figure out who is sabotaging performances at the dance competition; Mira investigates when decorations for Priya and Meena's entry into the camel fair go missing.
Mira goes under cover to find the precious Gem of Jalpur; when Priya makes a dress for a fashion show and it goes missing, Mira discovers that it's hiding in plain sight.
When Prince Neel's sitar goes missing, Mira attempts to find it before Great Aunt Rupa finds out; Mira goes on a mysterious underground adventure to find toy boats for a race.
Mikku and Chikku's cousins visit for a kite festival, but when their kite goes missing, Mira must find it; Mira is tasked to find a marble entrusted to the prince by the queen.