The McBee Dynasty: Real American Cowboys 100 Million-Dollar Love Triangle
S1, E2: With a hundred-million-dollar deal in CFO Galyna's hands, Steve must make sure that his love triangle between her and another woman, Brooke, doesn't threaten it all; Steven Jr. and Cole's competition to run the farm heats up.