S7, E13: When Dubaku's evil plan escalates to General Juma, the stakes are raised and steadfast President Taylor faces a deepening foreign-policy dilemma. Meanwhile, heroic sacrifices are made and casualties stack up when Jack Bauer takes charge as a high-impact terror threat develops stateside and the nation remains at risk.