A Botox a Day Keeps the Mortician in Pay
S2 E3: The maid of honor is poisoned at a bachelorette party, even though others were sharing the same bottle of champagne; Harry and Fergus work to figure out how she was poisoned, but since everyone disliked her, narrowing down her killer is much harder.