A Grave Discovery
S1 E5: The Villescas family talk with an expert about whether a spur they found could tie to the Conquistadors. The Dillmans use drones to locate an important ancient symbol, which could be a map. To find out, they must rappel down the side of the canyon. And in Nevada, the Miners' search is sidetracked after a potential grave site brings up questions about who else was in their mine before them.