Ghost Nation A Legendary Haunting
S1, E4: In Halifax, Va., Jason, Steve and Dave team up with a paranormal paramedic for a case that has more activity than he's ever experienced; the investigation gets turned upside down after a sketch is drawn of a terrifying female apparition.