S1, E 4: A Lion's Tale
Safari Park keepers prepare Aria the rambunctious black rhino for her new life on the open African Plains exhibit; zoo staff cares for 15-year-old legend M'bari the lion and his mate, Etosha; a vulture chick learns to eat from a surrogate puppet.