A Myrtle Beach Murder
S1 E6: A romantic anniversary getaway for a couple of high school sweethearts turns disastrous when they become victims of a robbery gone wrong; homicide investigators unravel a lurid secret at the heart of the murder, leading them to a stone-cold killer.