Ace in the Hole
S15 E4: Wayne is in Virginia to help sell two roadsters: an impeccable '58 AC Ace Bristol fresh from an eight-year restoration and a coveted Series 1 '67 Jaguar XKE; in California, a '68 Toyota Corona makes an unforgettable impression.