The Real O'Neals Adevărata împerechere
S2, E7: Când Jimmy îl recrutează pe reticentul Kenny să se alăture echipei sale de lupte pentru un singur meci, o victorie surpriză îi dă încredere să se alăture echipei, cu normă întreagă. Între timp, Pat se rănește la spate încercând să o ajute pe Eileen să se pregătească pentru o escapadă de weekend.