grown-ish Ain't Nothing Like the Real Thing
S6, E3: Zaara grows frustrated when Andre starts treating her like a therapist instead of a friend; Kiela and Annika are surprised by how much they enjoy game night at the sober dorms; Doug urges Aaron to sit with his feelings.