Alaska's River Race
S1, E3: In the wilds of Alaska, there’s one journey that rules them all – the great salmon run. Leap with a female salmon battling a torrent of obstacles to spawn, soar with a juvenile bald eagle, and trek with a first-time brown bear mom on a desperate bid to keep her cubs alive. Alaska’s most iconic travelers risk it all on an epic quest to the river to secure their future.