Alma Mater
S2, E3: When the headmaster of Bright's alma mater is found murdered, he is forced to face a secret from his past; Jessica struggles with her decision to end things with Gil; Martin grows closer to Friar Pete; JT eagerly anticipates the birth of his baby.