Almost Everything I Wish I'd Said the Last Time I Saw You
S7 E22: In the seventh season finale, Haley tries to overcome her depression by joining Nathan, Jamie and the rest of the Tree Hill gang on a trip to Utah for the premiere of Julian's film.