Kono Oto Tomare!: Sounds of Life An Invisible Boundary
S1, E6: A new member, Hiro Kurusu, has joined the koto club. She's a second year student from the same class as Takezo. He hasn't talked to her much but she seems nice. Will she get along with the members of the club?