The McBee Dynasty: Real American Cowboys An Ultimatum
S1, E4: With the future of the farm at stake, Galyna issues Steve an ultimatum, and he must decide between Brooke and keeping Galyna as his CFO; the crops are threatened by a relentless drought, and the family faces haters at a local car race.