An Unwise Surprise
S13 E2: Erika apologizes for spilling tea about Dorit's marriage, but PK's glitzy anniversary surprise may land him in hot water with his wife. Sutton seeks help from a matchmaker, but soon realizes that finding Mr. Right may be difficult.