Apne Mann Ki Karungi
S1, E6: Tensions arise at Masterpiece as Paro's resistance group recruits Devika and Wally; Devika struggles with spying for Bakshi to keep her scholarship; Vandana is tricked into a shocking stage moment; Paro's secret protest against Bakshi collapses.