Asian Fusion
S1, E1: James starts his culinary journey by taking on the food of Asia; as the publishers of his recipe book are in attendance, he immediately starts with a glass of wine; the first dish of the day is a Thai noodle soup, a staple of Southeast Asian cuisine.