Asia's Hidden Gem
S4 E6: Jack Maxwell drinks in Taiwan, the hidden gem of East Asia; he drinks with Taiwanese "ghostbusters," experiences a dazzling natural light show deep below the earth and finds his Zen at a private spa with a drunken monk.