Africas Wild Year Autumn
S1, E3: Track autumn’s arrival in Africa and the epic migrations it kicks off. Peer into nooks and crannies, where some creatures find one last romance before cooler weather descends, while others enjoy seasonal feasts ahead of the leaner winter months.