Back and Better Than Ever
S5 E1: Cate and Tyler learn they are pregnant, spurring Cate to seek marriage; Maci struggles to co-parent with Ryan; Amber falls for Gary's flirting, but is sad to learn he went on a family vacation with his new girlfriend.