Basement Mess and Bedroom Stress
S2, E1: Cas and Wendell find a way to turn a family of six's basement into a space that works as a play area, a gym, an entertainment space and an office; the duo lends a hand to a couple in need of a main bedroom retreat after they clear out the dungeon.