Because This Is My First Life Because This Is My First Kiss
S1, E2: After Ji Ho kissed a total stranger, she wakes up to find out that her new housemate whom she thought was a woman is actually a man. Rather than the fact that they kissed, Ji Ho and Se Hee are sad that they can't live under the same roof.