Because This Is My First Life Because This Is My First Proposal
S1, E3: When Ji Ho gets a proposal from Se Hee, she becomes confused as she doesn't know what his intentions are. Sang Goo reunites with Soo Ji, but Soo Ji has no recollection of what happened before.