Because This Is My First Life Because This Is Our First Time
S1, E6: After the wedding, Ji Ho feels like she and Se Hee have gotten closer. Won Seok and Ho Rang run into each other at the wedding. Meanwhile, Sang Goo gives Soo Ji a piece of his mind when he sees her being mistreated.