Prince of Stride: Alternative Believe – I Will Always Be Here
S1, E2: It's clear that Takeru Fujiwara is a very talented runner, but it seems like he has teamwork problems. The Honan Academy Stride Club has plenty of other problems too, and they only have a few weeks to solve them all.