Benjamin Franklin's Boston Beginnings
S1, E3: One may associate Franklin with Philadelphia, but his roots lie in Boston; many of the virtues Franklin cultivates throughout his life grow from the values of the Boston Puritans; witnessing the events that Franklin experiences in his youth.