Best Kept Secret
S1 E15: Spencer (Daniel Ezra) learns the real reason his father left when he was growing up and is devastated by the truth. Billy (Taye Diggs) must deal with the repercussions of decisions he made in the past, while Coop (Bre-Z) tries to stop a plan she set in motion, with tragic consequences. Greta Onieogou, Samantha Logan, Michael Evans Behling, Cody Christian, Karimah Westbrook, Monet Mazur and Jalyn Hall also star.