Birthday Bashing
S8 E5: Jules complains to Dorinda and Carole about Bethenny's abrasiveness; Bethenny gains respect for Jules after she opens up about a personal struggle; Ramona tells Sonja why she's been avoiding her; Ramona hosts an eventful birthday lunch.