Black Cherry
S5, E9: The CBI team investigates the murder of a real estate agent with former gang ties, while Jane searches for leads on his new connection to Red John. Lie to Me’s MONIQUE GABRIELA CURNEN guest stars as Agent Tamsin Wade in the CBI’s Gang Division.