Blood and Water
S10 E3: Jade's mom asks her for a big favor; Briana takes an STI test after her night with Luis; Chelsea takes Aubree out for a mother-daughter day; Leah and Victoria visit her boyfriend in Costa Rica; Kailyn gets a surprising phone call.