Bo Bo Business; Blunder Party
S1 E18: After a disagreement with Abuelo, Bobby goes to work for Mr. Hong to try out his new business ideas; Ronnie Anne and Sid are pumped up for their sleepover, but Carl and Adelaide might ruin the day!