Beat Bobby Flay Bobby's DMV Appointment
S9, E12: Haylie Duff and Curtis Stone aim to knock their friend Bobby Flay down a couple of pegs; Washington, D.C., veteran Todd Gray and Maryland's French-trained Gabonese caterer Serge Pambo compete for a shot to go up against Bobby.