Web of Death Body of Evidence
S1, E6: Web sleuth Ellen Leach works tirelessly to identify a skull found inside a bucket of cement at a truck stop in Kearney, Missouri; unbeknownst to her, she is also racing against the clock to provide crucial evidence in a murder trial.