Brilliantly Blooming Renaissance
S1, E1: Kohana has finally arrived at the Hoshinomori School of Magical Arts, her mother's old school. There she encounters Ichijoji Teika, a handsome student with an enchanting voice, who explains to her the school's tradition of crowning the year's most talented students as the Prince and Princess Artista. Will Koahan be able to hone her craft and climb the Scala Artista by the end of the year?