Broken Lines and Baseball Hail
S1 E8: A cracked toilet floods a family's home while they're on vacation; Lindsey and Kirsten look to restore and remodel their kitchen, bathroom and nursery; Lindsey becomes a client of her own after a hail storm wreaks havoc on her house.