John Carpenter's Suburban Screams Bunny Man
S1, E4: Residents of a quaint Virginia share terrifying encounters with an axe-wielding maniac in a rabbit suit. The legend was born hundred years ago and turned into a deadly reality, traumatizing residents for decades.