Robot Chicken Caffeine-Induced Aneurysm
S6, E15: Robot Chicken brings you the facts about what really happened to the helicopter from Airwolf; We show you how we see iCarly's final episode going; Our rendition of the song Dr. Noonian Soong rapped after creating Data.