Carlos Sainz pays a refreshing visit to Toby Price
S1, E5: Toby Price is visited in the bivouac by Carlos Sainz, who elects to avoid the clippers. Instead, the rally legend opts for a touch of moisturiser that leaves him feeling young and refreshed.