Chaos in the Calm Part 2
S7 E2: BRAVO finds themselves at the scene of a terrorist attack in Sweden; Jason survives a close call; Lieutenant Davis gives her new unit an ultimatum; a family member surprises Drew and issues a mysterious warning.