Chapter Two
S1 E2: After faking his own death, Gary trades his quiet Arkansas life for a fresh start in Miami, but is soon caught up in a whirlwind of greed, deception, and dealings with Pablo Escobar. But everything changes when the CIA recruits Gary in a secret, illegal war he believes is being conducted at the highest levels of the U.S. Government.